Uitgebreid zoeken

 
Zoekopties wissen
Alles deselecteren Alles selecteren
 

Vragen

Kan ik mijn aankoop gebruiken in combinatie met een korting die losstaat van The Sports Brand Community van Topsport Limburg?
Indien de ondernemer dit toestaat kan dit. Bij enige twijfel vragen wij u de ondernemer te contacteren door middel van de contactgegevens die gecommuniceerd staan op onze website.

Hoe lang is mijn aankoop geldig? 
U reserveert een aankoop voor een bepaalde dag en tijdstip. Op die dag en tijdstip is uw aankoop geldig. Wilt u deze wijzigen omwille van onvoorziene omstandigheden vragen wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met de ondernemer door middel van de contactgegevens die gecommuniceerd staan op onze website.

Hoe kan ik mij als ondernemer aansluiten?
Heel eenvoudig! Bel ons op of laat een bericht achter via de contact-pagina op deze website. Ga ook zeker naar het ticket office membership & support (http://thesportsbrandcommunity.topsportlimburg.nl) waar u nog meer informatie vindt om deel te kunnen nemen aan The Sports Brand Community.

Kan ik mijn aankoop annuleren?
Nee, u kunt uw aankoop niet annuleren. Indien u door onvoorziene omstandigheden uw bezoek niet kan doen vragen wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met ondernemer door middel van de contactgegevens die gecommuniceerd staan op onze website. De ondernemer zal er dan alles aan doen om uw reservatie te verplaatsen.

Hoe word ik als ondernemer betaald door Topsport Limburg - The Sports Brand Community?
Eerst en vooral wordt u als ondernemer niet betaald door Topsport Limburgƒ, dan wel door COMPO Ticketing. De gelden worden rechtstreeks op uw rekening gestort door onze payment provider. Indien de bezoeker gebruik maakt van iDeal krijgt u het de maandag daaropvolgend op uw rekening. Bij betalingen via MisterCash en Sofort Banking gebeurt dit ook op maandag, met 1 week vertraging. Daarnaast ontvangt u maandelijks een een overzicht van de ontvangen gelden.

Waarom betaal ik servicekosten?
De additionele kosten, ook wel servicekosten genoemd, worden bepaald door de ondernemer of de organisator van het evenement.

Bij wie kan ik terecht met andere vragen?
U kunt het contactformulier invullen op de contact pagina. De ondernemer zal binnen 5 werkdagen contact met u opnemen.

Ik heb een aanvraag gedaan voor een sporter. Van wie hoor ik of mijn opgegeven datum akkoord is?
De sporter neemt zelf contact met u op betreffende de aanvraag van uw ticket. De sporter stemt de dag, tijd en inhoud gezamenlijk met u af.

Ik wil een sporter sponsoren. Hoe doe ik dit?
Via het Ticket office van de sporter kunt u een ticket sponsoring bestellen. De opbrengsten gaan rechtstreeks naar de sporter.